News ..og diverse [Klistret] [eng.]

03.09.2016
Jeg har vært lite aktiv på bloggen gjennom sommeren, […]

[Post will continue in English below.]
men har ei lang liste bøker jeg har lest. Nå blir det fortere mørkt, utekveldene blir kortere. Samtidig kommer jeg, for en stakket stund, til også å jobbe med bøker. (Se gjerne «Søker jobb»-fanen min om du har personalansvar!)

Ved å gå inn på dette innlegget, vil du fremover få en omvendt kronologisk liste av hva som har skjedd på bloggen og om jeg har planlagt noe fremover.

Denne posten vil bli stående som klistret, og brukes som oppslagstavle.
Krøll, uhell og mangler er det fint om jeg blir tipset om.

I haven’t been as active on blog lately, but there’s a long list of books I’ve read. Daylights leaving us here north, active evenings require headlights. Mean while am I, for a shorter period, again to work with and amongst literature.

This post is sticky, and will be used as a bulletin board when in need.
Any fumbles, mishap or shortcomings are, with great appreciation, brought to my attention.

One comment

Speak your mind

